دوره اصول بازاریابی، تبلیغات و تدوین مارکتینگ پلن
پیشی گرفتن میزان عرضه بر مقدار تقاضا، پیشرفت روز افزون تکنولوژی، تنوع پذیری سلایق و علایق و لازمه تطبیق آن بر ارائه خدمات، رابطه مستقیم بازار با مناسبات سیاسی، تعاملات اجتماعی و روابط حاکم بر جریانات اقتصادی و عامل های دیگر، این ضرورت را ایجاد کرده تا به منظور کسب موفقیت و سرمایهگذاری ایمن، پر سود و زود بازده به مقوله “بازاریابی و فروش” با دید “مهندسی و علمی” نگریسته شود. امروزه، برخوردی سنتی با فروش در فعالیتهای تجاری، به معنای از دست دادن فرصت های بازار رقابتی است که تبعات ناخوشایند آن قابل جبران نخواهد بود.
گزیده ای از سرفصل های دوره:
- اصول و استراتژی های بازاریابی
- تعریف استراتژی کلان سازمانی در قرن ۲۱
- مدل علمی مدیریت کسب و کار
- مدلهای نیاز سنجی مشتری
- مدلهای موفق کارآفرینی
- برنامه ریزی تبلیغات
- آنالیز بازار و رقبا
- استراتژی های پیشبردی در فروش
- تدوین کامل برنامه بازاریابی(ماتریس رقبا و …)
مدرس دوره: دکتر یحیی علوی
|
مدت زمان دوره | ۳۲ ساعت |
هزینه دوره در سال ۹۶ |
۸۵۸٫۰۰۰ تومان |
تاریخ شروع دوره |
جهت اطلاع از تاریخ دقیق کلیک نمایید. |
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در دوره فوق از طریق زیر اقدام نمایند:
جهت دریافت مشاوره رایگان میتوانید به شماره ۳۷۸۱۳۸۳-۰۹۰۳ پیام تلگرام ارسال فرمایید |
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن ۸۶۷۴۱-۰۲۱ (موسسه پژوهش) تماس حاصل فرمایید