کارنامه داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دکتری فردا منتشر می‌شود

کارنامه نهایی داوطلبان شرکت کننده در مرحله پذیرش نهایی رشته محل‌های جدید و مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال ۹۰ فردا یکشنبه ۱۴ اسفند ماه از سوی سازمان سنجش منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله تکمیل ظرفیت دکتری ۴۵ هزار و ۵۶۹ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۵ هزار و ۳۱۵ نفر برای مصاحبه به دانشگاه‌های کشور معرفی و در نهایت ۲ هزار و ۸۰۰ نفر پذیرفته شدند.

فهرست‌ اسامی‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی مرحله پذیرش‌ رشته ‌محلهای جدید و افزایش ظرفیت آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۹۰ روز ۴ اسفند منتشر شد و پذیرفته شدگان می توانستند در روزهای ۳ یا ۶ اسفند با مراجعه به مراکز آموزشی ثبت نام کنند.

کارنامه داوطلبان بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.

به گزارش مهر، آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۰ در روز ۲۵ فروردین سال ۹۰ برگزار و پس از اعلام نتایج نهایی در شهریورماه، بر اساس تصمیم شورایعالی انقلاب فرهنگی، مرحله تکمیل ظرفیت برای آن در نظر گرفته شد.

ایوزیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

آزمون زبان انگلیسی تافل جمعه برگزار می‌شود

ی مارس 4 , 2012
آزمون زبان انگلیسی TOEFL) PBT) روز جمعه ۱۹ اسفند ماه مقارن با ۹ مارس سال ۲۰۱۲ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر، کارت ورود به جلسه آزمون تافل از روز دوشنبه ۱۵ تا چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ساعت ۱۴:۰۰ توزیع می شود. […]