تخفیفات توسعه بعنوان حامی پنجمین همایش آسیب شناسی منابع انسانی

موسسه توسعه بعنوان حامی “پنجمین همایش آسیب شناسی مدیریت منابع انسانی” شرایط و تخفیفات ویژه ای برای دانش پذیران و خود و علاقه مندان حوزه پژوهشگری در نظر گرفته است.

خلاصه ای از محوریت مشخصات و اهداف این کنفرانس به شرح زیر میباشد:

منابع انسانی سازمان ها مهم ترین سرمایه هر بنگاه محسوب می شوند و ارتباط مستقیم با رشد اقتصادی آن دارند. در جهت مدیریت بر منابع انسانی، و ارزش افزوده ای که برای هر سازمان ایجاد می نماید، همیشه مشکلات و فراز و نشیب هایی وجود دارد. این همایش از اولین تا چهارمین دوره خود، حوزه های مختلف منابع انسانی را تحت بررسی قرار داده است و از اساتید مجرب و خبره این حوزه در ادوار گذشته خود بهره برده است. در پنجمین همایش آسیب شناسی مدیریت منابع انسانی نیز به بررسی چالش های جدید این حوزه می پردازیم و آینده منابع انسانی را تحت بررسی قرار خواهیم داد. لذا در روز پنج شنبه مورخ ۳۱/۰۴/۱۳۹۵ در محل تهران-دانشگاه شهید بهشتی از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۵:۰۰ همایش فوق را با تجربه علمی و اجرائی چهار همایش قبلی برگزار خواهیم نمود. لذا اساتید مجرب این حوزه را گردهم آوردیم و از تمامی مدیران و کارشناسان علاقمند دعوت می گردد تا با حضور و مشارکت در این همایش ارزشمند به ارزشمندتر نمودن این همایش بیافزایند.

مکان: تهران-دانشگاه شهید بهشتی *پنج شنبه ۳۱/۰۴/۱۳۹۵ (۸:۳۰ صبح لغایت ۱۵ عصر)

هزینه ثبت نام: به ازاء هر نفر ۴٫۶۰۰٫۰۰۰ ریال خالص.(این هزینه شامل استفاده از سخنرانی ها و مقالات ارزشمند، پذیرایی صبح و ظهر کل زمان دوره آموزشی، بسته دوره آموزشی، مجموعه مقالات علمی و صدور گواهینامه معتبر گذراندن همایش میباشد.)

مهلت ارسال مقالات: ۱۳۹۵/۰۴/۱۹

زمان اعلام نتایج بررسی مقالات: ۱۳۹۵/۰۴/۲۴


شرایط ویژه موسسه توسعه برای حضور در این کنفرانس بشرح زیر میباشد:

هزینه ثبت نام برای دانش پذیرانی که از خدمات موسسه توسعه و پژوهش استفاده نموده اند بابرخورداری از ۱۵% تخفیف: ۳٫۹۱۰٫۰۰۰ ریال

هزینه ثبت نام برای علاقه مندانی که از خدمات موسسه توسعه و پژوهش استفاده نکرده اند بابرخورداری از ۱۰% تخفیف: ۴٫۱۴۰٫۰۰۰ ریال

این تخفیفات صرفاً به افرادی تعلق میگیرد که از موسسه توسعه معرفی نامه رسمی داشته و از طریق سایت موسسه توسعه نسبت به ثبت نام اقدام و در قسمت توضیح تخفیفات عبارت “تخفیف همایش منابع انسانی” را قید نمایند.


اعضای کمیته سیاست گذاری همایش:

۱)  آقای علی اخلاقی: دبیر سلسله همایش های آسیب شناسی مدیریت منابع انسانی

۲)   آقای دکتر سید مهدی الوانی: استاد برجسته و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی

۳)   آقای دکتر رحمت اله پاکدل: مدیر کل امور اداری و رفاه سازمان امور مالیاتی کشور

۴)   آقای دکتر ابراهیم شیخ: مدیر منابع انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

۵)   آقای ذبیح اله سلمانی: مدیر عامل مجمع مدیران منابع انسانی قوای سه گانه

۶)   آقای دکتر سید احمد طباطبائی: عضو کمیته منابع انسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت

۷)   آقای پروفسور ناصر میر سپاسی:پدر علم مدیریت منابع انسانی ایران

اعضای کمیته علمی و سخنرانان همایش:

۱)   آقای دکتر بهزاد ابوالعلائی: عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی

مقاله: چرا آموزش های سازمانی به اندازه ای که انتظار داریم اثربخش نیست

۲)   خانم بی بی سیده اسحاق زاده: مدیر کل آموزش و منابع انسانی بانک مرکزی ج.ا.ا

مقاله: آسیب شناسی عدم بهره گیری از سیستم مدیریت دانش در سازمان ها

۳)   آقای دکتر کاوه تیمور نژاد: مدیر کل منابع انسانی شهرداری تهران

مقاله: بررسی مدل های پیشرفته منابع انسانی و آسیب شناسی وضع موجود

۴)   آقای دکتر سید احمد طباطبائی: عضو کمیته منابع انسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت

مقاله: آموزش بدهیم که آموزش ندهیم

۵)   آقای دکتر داریوش غلام زاده: استاد مدعو دانشگاه کارلتون کانادا

مقاله: مربی گری از طریق ارائه بازخور موثر

دعوت دبیر همایش:

همانطور که مستحضر هستید، منابع انسانی سازمان ها مهم ترین سرمایه هر بنگاه محسوب می شوند و ارتباط مستقیم با رشد اقتصادی آن دارند. در جهت مدیریت بر منابع انسانی، و ارزش افزوده ای که برای هر سازمان ایجاد می نماید، همیشه مشکلات و فراز و نشیب هایی وجود دارد. این همایش از اولین تا چهارمین دوره خود، حوزه های مختلف منابع انسانی را تحت بررسی قرار داده است و از اساتید مجرب و خبره این حوزه در ادوار گذشته خود بهره برده است. در پنجمین همایش آسیب شناسی مدیریت منابع انسانی نیز به بررسی چالش های جدید این حوزه می پردازیم و آینده منابع انسانی را تحت بررسی قرار خواهیم داد. لذا در روز پنج شنبه مورخ ۳۱/۰۴/۱۳۹۵ در محل تهران-دانشگاه شهید بهشتی از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۵:۰۰ همایش فوق را با تجربه علمی و اجرائی چهار همایش قبلی برگزار خواهیم نمود. لذا اساتید مجرب این حوزه را گردهم آوردیم و از تمامی مدیران و کارشناسان علاقمند دعوت می گردد تا با حضور و مشارکت در این همایش ارزشمند به ارزشمندتر نمودن این همایش بیافزایند.


علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در کنفرانس فوق از طریق زیر اقدام نمایند:

درصورت تمایل جهت ثبت نام میتوانید از قسمت ثبت نام آنلاین اقدام نموده و پس از انجام ثبت نام یا درصورت داشتن سوال به سایت Tihe.ac.ir مراجعه فرموده با شماره ۸۶۷۴۱-۰۲۱ داخلی ۱۲۷ تماس حاصل فرمایید.

دوره های تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

جشنواره موسسه توسعه به مناسبت اعلام نتایج ارشد فقط تا 11 تیر

د ژوئن 20 , 2016
بدین وسیله به اطلاع میرساند موسسه توسعه با همکاری دپارتمان تخصصی مهندسی صنایع همزمان با اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، ضمن آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون برای کلیه شرکت کنندگان در کنکور به مدت ۲ هفته از تاریخ ۲۸ خرداد تا ۱۱ تیر ۹۵، مجموعه های آموزشی ویژه ای با […]