تکمیل ظرفیت کدهای A و B اقتصادمهندسی و بازگشایی کد جدید

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند با توجه به استقبال گسترده شما عزیزان و طرح های تخفیفی فوق العاده موسسه پژوهش برای ثبت نام در دروس مختلف، کد A درس اقتصاد مهندسی دکتر اسماعیلی در حال تکمیل ظرفیت می باشد و کد B همین درس تکمیل ظرفیت شده است. به همین جهت با توجه به برنامه ریزی انجام شده توسط موسسه کد جدید برای این درس بازگشایی شده تا علاقمندان و داوطلبین گرامی بتوانند با توجه به زمان باقیمانده و طرح های تخفیفی موجود در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در درس مورد نظر اقدام نمایند. با توجه به محدود بودن ظرفیت کدها خواهشمند است با استفاده از حداکثر تخفیف زمانی ثبت نام و کد مورد نظر خود را انتخاب فرمایید.

قابل ذکر است دانشجویانی که تعیین کد دروس خود را انجام نداده اند با توجه به در حال تکمیل ظرفیت بودن دروس دوره پاییز با شماره ۰۲۱۸۶۷۴۱ تماس گرفته و کدهای انتخابی خود را اعلام نمایند.

تکمیل ظرفیت
در حال تکمیل ظرفیت
کد جدید

 

توضیحات

روز و ساعت برگزاری

نام استاد

کد

نام درس

۳۶ ساعت

پنج شنبه ۱۳:۳۰ الی ۱۶:۳۰

دکتر اسماعیلی

A

اقتصاد مهندسی

پنج شنبه ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰ B

چهارشنبه ۱۶ الی ۲۰

C

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

تمدید مجدد مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

س اکتبر 6 , 2015
به نقل از خبرگزاری مهر    دکتر مجتبی علوی فاضل : کلیه متقاضیان تکمیل ظرفیت آزمونهای دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد و رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www. azmoon.org نسبت به تکمیل ظرفیت اقدام کنند.پیش از این مهلت ثبت […]