موسسه توسعه با همکاری موسسه پژوهش برگزار می نماید:
دوره اصول و فنون تخصصی مذاکره و ارتباط موثر
بیشتر مدیران حرفه ای به اهمیت مذاکره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی حرفه ای خود را صرف مذاکره می کنند. به علاوه، زندگی شخصی شان هم با مذاکره همراه است. موفقیت و اثر بخشی حرفه ای آنان به شدت متأثر از توانایی آنها در هنر و فن مذاکره است.این مهارت یا ناشیگری آنان در مذاکره است که نظر مدیران، همکاران، زیر دستان، مشتریان، رقبا و سایرین را درباره موفقیت کاری شان شکل می دهد. مدیران، زمان و کوشش بسیاری را صرف مذاکره می کنند، اما معدودی از آنان هنر و دانش مذاکره را به درستی می دانند.از این رو، بسیاری از مدیران حرفه ای نیازمند رویکرد بهینه در طرح ریزی و اجرای مذاکرهها هستند. از این رو موسسه توسعه با هدف ارتقاء دانش مذاکره اقدام به برگزاری این دوره می نماید.
مدرس دوره: دکتر کیوان کیان/مدت زمان: ۱۶ ساعت/هزینه: ۲۳۸٫۰۰۰ تومان(تا ۳۰% تخفیفات ویژه)
تاریخ های برگزاری: ۵شنبه ۹۴/۰۶/۱۹ (۱۲-۲۰) و جمعه ۹۴/۰۶/۲۰ (۱۰-۱۸)
گزیده ای از محتویات دوره:
- اهمیت کلام و تاثیر بیان
- کلیدهای مذاکره
- روشهای آ؛از مذاکره
- بدنه مذاکره
- روشهای ختم مذاکره
- ضمیر ناخودآگاه در مذاکره
- استفاده از سینرژی جمعی
- روشهای تاثیر گذار ارتباط
- هیپنوتیزم و ارتباط روحی با مخاطب
دوره فنون کاربردی مهندسی فروش و بازاریابی
سبقت میزان عرضه بر مقدار تقاضا، پیشرفت روز افزون تکنولوژی، نو شدن سلایق و لازمه تطبیق آن بر ارائه خدمات، تغییر داشتههای فرهنگی به واسطه تأثیرپذیری از فرهنگ سایر ملل، رابطه مستقیم بازار با مناسبات سیاسی، تعاملات اجتماعی و روابط حاکم بر جریانات اقتصادی و دهها عامل خرد و کلان دیگر، این ضرورت را ایجاد کرده تا به منظور کسب توفیق و اقدام به سرمایهگذاری ایمن، پر سود و زود بازده به مقوله “فروش” با دید “مهندسی” نگریسته شود. امروزه، برخوردی سنتی با فروش در فعالیتهای تجاری، به معنای واقعی “بیگدار به آب زدن است” که تبعات ناخوشایند آن قابل جبران نخواهد بود.
مدرس دوره: دکتر یحیی علوی/مدت زمان: ۱۶ ساعت/هزینه: ۲۹۸٫۰۰۰ تومان (تا ۳۰% تخفیفات ویژه)
تاریخ های برگزاری: جمعه ۹۴/۰۷/۱۰ (۱۴-۱۸)، جمعه ۹۴/۰۷/۱۷ (۱۴-۱۸)، جمعه ۹۴/۰۷/۲۴ (۱۴-۱۸) و جمعه ۹۴/۰۸/۰۱ (۱۴-۱۸)
گزیده ای از محتویات دوره:
- اصول بازاریابی و فروش
- هدف گذاری سالیانه و دوره ای فروش
- ایجاد و سازماندهی تیم فروش و شبکه پخش و توزیع
- مدیریت ارتباط با مشتریان
- (CRM)روشهای مذاکره با شخصیت های متفاوت
- وفادار سازی مشتریان و رضایتمندی مشتریان
- ابزار های تشویقی افزایش فروش
- فـــروش مســتقیم
- آنالیز بازارواستراتژی های رشد فروش و افزایش سهم بازار
- شروع،ارزیابی مشتری و خاتمه فروش
- Body Language و NLP در فروش
- شناخت مصرف کننده و برطرف کردن نیاز های وی
- روش های مناسب تبلیغات و برند سازی
علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در دوره های فوق از طریق اینجا کلیک و تقدام نمایند
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن ۸۶۷۴۱-۰۲۱ (موسسه پژوهش) تماس حاصل فرمائید