دوره SEO(بهینه سازی سایت)/پنجشنبه ۱۵ مرداد

موسسه توسعه با همکاری دپارتمان تخصصی مهندسی صنایع برگزار میکند:

SEO در لغت می تواند بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تعریف شود که حروف S مخفف(search) و E مخفف(Engine) و O مخفف (optimization) است. SEO یعنی تولید صفحات وبی که برای موتور های جستجو جالب و مورد قبول است. بهینه سازی صفحات وب این است که در نتایج یک موتور جستجو گر سایت دارای بیشترین امتیاز باشد. از آنجا که اکثر مردم(بیش از ۹۰% آنها) به هنگام جستجو به خصوص در گوگل، یاهو و یا بینگ فقط به صفحه اول جستجوگر نگاه می کنند به دلیل داشتن ترافیک بالا در موتورهای جستجوگر این مهم است که سایت شما در صفحه اول جستجو باشد.

امروزه با توسعه پرسرعت تجارت الکترونیک همه کسانی که صاحب یک کسب و کار کوچک یا بزرگی هستند از طریق اینترنت با هزینه پایین شروع به معرفی محصولات و خدمات می کند اما اگر نکات سئو را در نظر نداشته باشد مشتریانی که به دلیل کیفیت معرفی محصولات باید از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت شما شوند ممکن است هیچ وقت شما را نبینند.

سئو اهمیت بالایی در بازاریابی اینترنتی دارد و بدون وجود اصول سئو هیچ وب سایتی موفق به جذب مشتریانی که به صورت سر زده و از طریق search سعی در رفع نیازهای خود دارند، نمی شود.

مدت زمان دوره ۶ ساعت
هزینه دوره ۲۴۸٫۰۰۰ تومان (تا ۳۰% تخفیفات ویژه– کلیک نمایید)
مدرس دوره مهندس رضا یوسف زاده
تاریخ برگزاری دوره جهت اطلاع از تاریخ دقیق کلیک نمایید.

بدلیل محدودیت در نفرات این کارگاه اولویت با افرادیست که زودتر ثبت نام نموده باشند.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در دوره فوق از طریق گزینه ثبت نام آنلاین اقدام فرمایید

گزیده ای از محتویات دوره:

۱) آشنایی با  SEO

  • SEO چیست؟
  • آشنایی اولیه با سئو و بهینه سازی
  • چگونه SEO بر کسب و کار شما تاثیر می گذارد؟
  • بهینه سازی داخلی سایت (On Site Optimization)
  • بهینه سازی خارجی سایت Off Site Optimization))
  • عوامل تاثیر گذار افزایش رتبه سایت در گوگل
  • جریمه گوگل !
  • جلوگیری از خروج کاربران داخل وب سایت
  • پارک دامین و سئو
۲)   نقش محتوای سایت در SEO

  • شناخت انواع مختلف محتوا
  • مزایای محتوای ساخته شده توسط کاربران سایت
  • استفاده از محتویات مناسب
  • آموزش بهینه سازی اجزای متنی صفحات وب
  • آموزش بهینه سازی اجزای غیر متنی صفحات وب
  • ایجاد محتوای جدید برای کاربران و موتورهای جستجو
  • استراتژی های Long-Term Content
 ۳)  کاربرد های کلید واژه

  • آشنایی با تگ Keyword
  • نحوه انتخاب Keyword های مناسب
  • حذف کلید واژه‌‌های زائد

۴) شبکه های اجتماعی و SEO

  • نقش شبکه های اجتماعی در SEO
  • معرفی شبکه های اجتماعی
  • انتشار و تبلیغ محتوای سایت در شبکه های اجتماعی
۵) کاربرد تگ های HTML در SEO

  • آشنایی با تگ Title
  • آشنایی با تگ Meta description
  • آشنایی با تگ Anchor
  • آشنایی با تگ Image
  • آشنایی با تگ Alt
  • آشنایی با تگ Title
  • آشنایی با تگ های Heading
۶) کاربرد لینک ها در SEO

  • اهمیت لینک ها در SEO
  • بکارگیری استراتژی های ساخت لینک
  • برخورد با لینک های مشکل دار
  • لینک های خوب و لینک های بد
  • آشنایی با navigation سایت
  • آموزش ساخت و ارائه نقشه سایت sitemap
  • لینک های داخلی و خارجی
  • آشنایی با مزایا و معایب خرید لینک ها
  • ثبت لینک سایت در سایت های دایرکتوری
  • استفاده صحیح از لینکها در مطالب
۷) معرفی ابزارهای کمکی موجود

  • آشنایی با الگوریتم های گوگل
  • معرفی و آشنایی با ابزارهای تحلیل سایت از نظر SEO
  • آشنایی با Google Trends
  • آشنایی با Google Analytics
  • آشنایی با Google Webmaster Tools
  • آیا گوگل پیج رنک مهم است!
  • آیا آمار الکسا مهم است!

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن ۸۶۷۴۱-۰۲۱ (موسسه پژوهش) تماس حاصل فرمائید.

دوره های تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

تکمیل ظرفیت کد C کیفیت پاییز - بازگشایی کد جدید

پ جولای 2 , 2015
بدینوسیله به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند با توجه به استقبال گسترده شما عزیزان و طرح های تخفیفی فوق العاده موسسه پژوهش برای ثبت نام در دروس مختلف،کد A و C دوره پاییز درس کنترل کیفیت آماری دکتر مجید ایوزیان تکمیل ظرفیت نهایی شده است. به همین جهت با توجه […]