گزارش آزادی ۷ زن زندانی که سرپرست خانوار هستند

بسمه تعالی

به همت شما مردم بزرگوار، امور خیریه درروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تعداد هفت نفر از زنان سرپرست خانوار را که به دلیل مشکلات مالی، در زندان به سر می بردند، آزاد شدند تا در این ایام خجسته به کانون خانواده خود بازگردند.

این خبر طی نامه ای از سوی سازمان زندانها به این خیریه واصل گردید. دلیل زندانی شدن این افراد  ناشی از نیاز مالی ایشان بوده که توان بازپرداخت بدهی و وام قرض‌الحسنه خود را نداشته‌اند.مجموع مبلغ مورد نیاز برای آزادی این هفت نفر، جمعا به مبلغ ۱۸۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بود که نقداً پرداخت گردید.

امیدواریم بتوانیم این حرکت خداپسندانه را در مناسبتهای مختلف ادامه دهیم. شما نیز جهت مشارکت در آزادی زنان زندانی سرپرست خانواده، می توانید مبلغ مورد نظر خود را به حساب امور خیریه  واریز نموده و مراتب را اطلاع دهید تا پس از تأمین مبلغ بدهی یک زندانی، نسبت به آزادسازی وی اقدام گردد.

9d9fc40478a7d58ddfdf1a3d0722f6fb_XLzendanian

 

 


به صفحه ما درفیسبوک ملحق شوید

با زدن تنها یک ایمیل به ما بپیوندید :  kind.students@gmail.com

صفحه اینستاگرام ما را FOLOW  کنید: kind.students

بنیاد خیریه ای که مورد اعتماد ما هستند و در همه زمینه ها  به “خیریه دانشجویی ما” کمک میکنند:  بنیاد فارس المومنین

امکان پرداخت  آنلاین  نیز در قسمت پرداخت وجه  این لینک برای شما عزیزان فراهم شده.که به  نام بنیاد فارس المومنین (ع) است که مورد اطمینان ما هستند و پول های جمع آوری شده طبق چیزی که به شما اطلاع رسانی میشود خرج میشود.

 شماره کارت, جهت دریافت کمک های شما دوستان:

شماره کارت:
۶۱۰۴۳۳۷۹۸۶۸۸۴۲۶۸

بانک ملت

مجید ایوزیان

 

ایوزیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

شروع کلاس کیفیت دکتر ایوزیان - پنج شنبه 20 فروردین

ش آوریل 11 , 2015