اصول و فنون مذاکره و بازارسازی در نمایشگاه ها
این دوره جهت آشنایی مخاطبین با دلایل حضور در نمایشگاه ها و افزایش اثربخشی حضور در نمایشگاه ها به منظور کاهش هزینه های مازاد شرکت ها و افزایش کارایی این ابزار روابط عمومی طراحی شده است.
ازجمله اهداف این دوره:
- شیوه های مذاکرات حرفه ای و برخورد با مشتریان درنمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی
- راهکارهای بازاریابی اثربخش در نمایشگاه ها
- بازاریابی و بازارسازی در نمایشگاه ها
مدت زمان دوره | ۸ ساعت |
هزینه دوره | ۱۴۸٫۰۰۰ تومان (تا ۳۰% تخفیفات ویژه– کلیک نمایید) |
مدرس دوره | مهندس علی خویه (رزومه مدرس) |
تاریخ برگزاری دوره | جمعه ۱ اسفند (۹-۱۷) |
گزیده ای از محتویات دوره:(جهت کسب اطلاعات دقیق تر سرفصل های دوره کلیک نمایید)
- تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره و ارکان آن
- علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره
- تاکتیکهای مذاکره و شناخت مذاکره کنندگان
- بازگشودن طرف مذاکره و شیوه های برخورد در مذاکرات سخت
- روشهای مختلف مذاکره و چانه زنی در نمایشگاه ها
- عناصر اصلی مذاکره در نمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی
- تکنیک های جذب مشتریان بیشتردر نمایشگاه ها وغرفه های نمایشگاهی
- انواع مشتریان و شیوه های برخورد و جلب رضایت آنها در نمایشگاه ها و و تکنیکهای ایجاد وفاداری در آنها
- تکنیک های برخورد با مشتریان در نمایشگاه ها
- تکنیک های حضور اثربخش در نمایشگاه ها
- اصول و فنون حضور اثربخش وحرفه ای در نمایشگاه ها
- تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت
- روشهای رضایت سنجی مشتریان
- چگونگی فروش خدمات بیشتری به یک مشتری