دوره آموزشی قوانین مالیاتی وآشنایی بامالیات برارزش افزوده/جمعه ۸ اسفند

موسسه توسعه با همکاری موسسه پژوهش برگزار میکند:

باتوجه به اهمیت روزافزون بحث های مالیاتی و اهمیت آن در زمان حاضر، شناخت دقیق درآمدهای مشمول مالیات، معافیتهای مالیاتی، نحوه پرداخت مالیات و پیگیری مشکلات و مسائل مالیاتی، ازجمله مواردی است که به کارشناسان و مدیران مالی شرکتها کمک میکند تا ضمن رعایت قوانین و مقررات مالیاتی از پرداختهای نادرست مالیات جلوگیری نموده و نسبت به پرداخت درست مالیات اقدامات به موقع و سریع انجام پذیرد.

در دوره پیش رو بحث مالیات های مستقیم به صورت جامع انجام و در کنار آن درخصوص بحث مالیات برارزش افزوده و اثرات اقتصادی آن به عنوان یک کنترل کننده بازار و اقتصاد مطرح خواهد گشت.

مدت زمان دوره ۸ ساعت
هزینه دوره ۱۳۸٫۰۰۰ تومان (تا ۳۰% تخفیفات ویژه– کلیک نمایید)
مدرس دوره دکتر علیرضا فلاح میرزایی ( رزومه مدرس)
تاریخ برگزاری دوره جمعه ۹۳/۱۲/۰۸ (۹-۱۷)

گزیده ای از سرفصل های دوره:

  1. تعریف مالیات و انواع آن
  2. ذکر کلیات قانون مالیات­های مستقیم
  3. شرح منابع مالیاتی و پایه­های مالیاتی
  4. نحوه محاسبه مالیات بر شرکتها
  5. شرح مهمترین معافیت­های مالیاتی
  6. مالیاتهای تکلیفی: اجاره، حقوق، ماده ۱۰۳، ماده ۱۰۴، ماده ۱۰۷ و …
  7.  ضمانت اجرای مربوط به تخلف از تنظیم اظهارنامه و صورتهای مالی
  8. دلایل عدم بخشودگی مالیاتهای تکلیفی در قانون مالیاتها
  9. زمان پرداخت مالیاتهای تکلیفی باتوجه به قانون مالیاتها
  10. مالیاتهای مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده V.A.T
  11. مشخصات کلی قانون مالیات بر ارزش افزوده
  12. مشمولین مالیات بر ارزش افزوده
  13. ماخذ نرخ و نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و تاریخ تعلق مالیات
  14. معافیت مالیات حقوق در قانون مالیات برارزش افزوده
  15. مفاهیم واردات و صادرات در قانون مالیات بر ارزش افزوده
  16. مالیات برارزش افزوده و خدمات خریداری شده از خارج کشور
  17. جرائم در مالیات برارزش افزوده

جهت انجام ثبت نام کلیک نمایید

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۸۶۷۴۱-۰۲۱  (موسسه پژوهش) تماس حاصل نمایید

دوره های تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

دوره اصول و فنون مذاکره و بازارسازی درنمایشگاه ها /جمعه 1 اسفند

ش ژانویه 10 , 2015
اصول و فنون مذاکره و بازارسازی در نمایشگاه ها این دوره جهت آشنایی مخاطبین با دلایل حضور در نمایشگاه ها و افزایش اثربخشی حضور در نمایشگاه ها به منظور کاهش هزینه های مازاد شرکت ها و افزایش کارایی این ابزار روابط عمومی طراحی شده است. ازجمله اهداف این دوره: شیوه […]