موسسه توسعه با همکاری موسسه پژوهش برگزار می نماید:
مدیریت ارتباط با مشتری و رفتارسنجی مشتریان با رویکردهای دادهکاوی (آموزش Clementine)
سازمانها، شرکتها و فروشگاههای بزرگ (مانند بانکها، شرکتهای توزیع کالاهای پرگردش و … ) جهت ارتباط موثر با مشتریان خود ضمن ثبت مشخصات مشتریان، دادههای خرید آنها مانند زمانها خرید، نوع کالا یا خدمات خریداری شده و میزان خرید را به ازای هر خرید مشتری در سامانههای اینترتی یا کامپیوتری ثبت میکنند. ثبت این دادهها بدون پردازش آنها دانش موجود در رفتار آنها جهت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را ندارد. دادهکاوی (Data Mining) ابزار کاوش در دادههای زیاد به دنبال کشف دانش از آنها است.
مدت زمان: ۱۸ ساعت/ مدرس: دکتربرادران/ هزینه: ۲۲۸٫۰۰۰ تومان (تا ۳۰% تخفیفات ویژه)
تاریخ های برگزاری: جمعه ۹۳/۱۰/۱۲ (۱۲-۱۸)، جمعه ۹۳/۱۰/۱۹ (۱۲-۱۸) و جمعه ۹۳/۱۰/۲۶ (۱۲-۱۸)
گزیده ای از محتویات دوره:
- مبانی CRM و بازاریابی
- مبانی پایگاههای اطلاعاتی
- مبانی داده کاوی و متدولوژی CRISP
- آموزش نرم افزار SQL
- آموزش تکنیکهای داده کاوی
- آموزش نرم افزار Clementine
- استفاده از تکنیک های داده کاوی جهت رفتار سنجی مشتریان با انجام یک مطالعه موردی
————————————————————————————-
درصورت تمایل جهت ثبت نام در دوره فوق اینجا کلیک نمایید
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۸۶۷۴۱-۰۲۱ (موسسه پژوهش) تماس حاصل نمایید.