گزارش فعالیت و عملکرد امور”خیریه دانشجویی ما”به همراه”بنیاد فارِس المؤمنین”در سال ۹۲ و سه ماهه اول سال۹۳

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر خیّرینِ عزیزِ “خیریه دانشجویی ما”

ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد منجی عالمیان ، افتخار این را داریم  که در این روز مبارک ، گزارش فعالیت ها و عملکرد امور “خیریه دانشجویی ما” و “بنیاد فارِس المؤمنین” در سال ۹۲ و سه ماهه اول سال ۹۳ را به استحضارتان برسانیم:

“خیریه دانشجویی ما” در تیر ماه سال ۹۲ مصادف با آغاز ماه مبارک رمضان  شروع به کار کرد و در همان ابتدای کار، بسته های غذایی متناسب با ماه مبارک ، بین بیش از ۱۰۰خانواده نیازمند تقسیم شد،  کمک های نقدی و غیر نقدی شما تا به امروز ادامه داشته و بخشی از مشکلات افراد نیازمند تحت پوشش ما را حل کرده است.

گزارش زیر نتیجه همین همکاری های شما عزیزان از آغاز کار تا به امروز است:

حمایت از حدود ۱۰۰ خانواده ی آبرومند:

تحقیق و بررسی در خصوص وضعیت حدود ۱۰۰ خانواده (همراه با تکریم و احترام) در دستور کار امور خیریه قرار دارد. نیازهای حدود ۱۰۰ خانواده بررسی شده و دسته بندی گردید. وضعیت خانواده ها به شرح زیر بوده است:

مردان یا زنان سرپرست خانواده که مشغول به کارند ولی درآمدشان مقداری است که توان اداره زندگی را ندارند.

مردان یا زنان سرپرست خانواده که فاقد کار هستند. چنانچه توان انجام کار دارند برای آنان کارآفرینی و اشتغال زایی شده و چنانچه توان انجام کار ندارند، مورد حمایت قرار می گیرند.

۱) در حال حاضر بر اساس میزان نیازمندی و بر اساس معیارهای بررسی شده، به ازای هر نفر از اعضاء خانواده مبلغ ۱۵٫۰۰۰ تومان تا ۲۵٫۰۰۰ تومان، هر ماه به حساب سرپرست خانواده واریز می شود.

۲) بسته های غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، ماکارونی، رب گوجه، چای و حبوبات در ماه مبارک رمضان، عید سعید غدیر، آغاز سال ۹۳، ولادت حضرت علی (ع) و نیز ولادت حضرت امام زمان (عج) در سال ۹۲ و ۹۳  به تناسب تعداد اعضاءخانوار، در اختیار آنان قرارگرفت. بطور مثال حداقل هزینه بسته غذایی بمناسبت ایام نوروز برای خانواده دو نفره به ارزش تقریبی ۱۵۰٫۰۰۰ تومان بوده است.

۳) توزیع پوشاک شامل کفش و لباس نو بمناسبت سال نو و در ایام میلاد حضرت زینب کبری (س)

۴) دو مورد کمک هزینه تحصیلی برای فرزندان محصل از بین این خانواده ها به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

۵) برای ۵۲ نفر بیمار از این خانواده ها ، بیمه تکمیلی درمان در نظر گرفته شده که حق بیمه ایشان به مبلغ حدودا ۸۲۰٫۰۰۰ تومان همه ماهه از سوی خیریه پرداخت میگردد.

ضمناً مواردی که شامل بیمه نمی شود از جمله: دارو ، ویزیت پزشک، دندان پزشکی و امثال آن از طریق خیریه تأمین شده است که در حدود ۱٫۱۲۶٫۰۰۰ تومان میباشد.

۶) هفت مورد جهیزیه شامل یخچال،اجاق گاز، فرش ۱۲ یا ۶ متری، جارو برقی،ماشین لباسشویی،سرویس چینی،سرویس قاشق چنگال، سرویس آشپزخانه ، سرویس چدنی، پتو و ….. که هر یک به مبلغ ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان بوده توسط خیریه تأمین شده است.

۷) تأمین  رهن منزل برای حدود ۲۵ خانواده که توان پرداخت نداشتند جمعاً به مبلغ ۳۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان توسط خیریه صورت گرفته است.

۸) اشتغال زایی برای حدود ۵ زن سرپرست خانواده

۹) جلسات مشاوره پزشکی و نیز مشاوره روان شناسی برای برخی خانواده ها جهت حل مشکلات خانوادگی

۱۰) تأمین وام تسهیلات اشتغال زایی برای ۲ خانواده به مبلغ ۶٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

۱۱) اجاره خانه های معوق ۲٫۱۵۰٫۰۰۰ تومان

۱۲) اقساط معوق۵۰۰٫۰۰۰ تومان

۱۳) عیدی سال نو ۸٫۴۷۰٫۰۰۰ تومان

۱۴) قرض الحسنه ۸٫۷۰۰٫۰۰۰ تومان

۱۵) کمک معاش موردی ۱٫۱۹۱٫۰۰۰ تومان

۱۶) پرداخت قبوض خانگی ۲۳۷٫۹۰۰ تومان

۱۷) تامین یک عدد ویلچر

 


به صفحه ما درفیسبوک ملحق شوید

با زدن تنها یک ایمیل به ما بپیوندیدkind.students@gmail.com

بنیاد خیریه ای که مورد اعتماد ما هستند و در همه زمینه ها  به “خیریه دانشجویی ما” کمک میکنند:  بنیاد فارس المومنین

 شماره کارت, جهت دریافت کمک های شما دوستان:

شماره کارت:
۶۱۰۴۳۳۷۹۸۶۸۸۴۲۶۸

بانک ملت

ایوزیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

استخدام مهندس صنایع 24 خرداد 93

ش ژوئن 14 , 2014
کارفرمایان محترم می توانندآگهی های استخدام خود در زمینه های مرتبط با مهندسی صنایع را به صورت رایگان برای درج در این فهرست به آدرسinfo @ iedep.com ارسال نمایند. ۱- یک شرکت تولیدی معتبر افراد زیر را جهت  دفتر تهران  با حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط  و تسلط به  […]