دوره های داده کاوی، TRIZو BPM /شروع از ۵شنبه ۶ اسفند

موسسه توسعه با همکاری دپارتمان تخصصی مهندسی صنایع برگزار می نماید:

مدیریت فرآیندهای کسب و کار-BPM

هر کسب و کاری از مجموعه ای از فرآیندها تشکیل شده است که اجرای این فرآیندها موجب دستیابی به اهداف کسب و کار خواهد شد. در صورتی‌که فرآیندهای به خوبی طراحی و اجرا شده باشند امکان دستیابی به اهداف بیشتر خواهد بود.در سازمان‌های امروز بسیاری از فرآیندهای کسب و کار لزوما متناسب با اهداف کسب و کار طراحی نشده اند بلکه به مرور زمان و بر اساس ضروریات بوجود آمده شکل گرفته اند که ممکن است دربرگیرنده فعالیت‌های بدون ارزش افزوده نیز باشند. از طرفی دیدگاه بسیاری از سازمان‌ها با دیدگاه کارکردی (Functional) اداره می‌شوند و فقدان رویکرد فرآیندگرایی می‌باشند. با توجه به افزایش رقابت میان سازمان‌ها پیش گرفتن رویکرد فرآیندی و بهبود فرآیندها می‌تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت آنها داشته باشد.

مدت زمان دوره: ۱۶ ساعت / هزینه دوره: ۱۹۸٫۰۰۰ تومان (تا ۳۰% تخفیفات ویژه- کلیک نمایید)

مدرس دوره: دکتر احمد علی بابایی / تاریخ برگزاری دوره: ۵شنبه ۹۴/۱۲/۱۳ (۱۵-۱۹)،جمعه ۹۴/۱۲/۱۴(۹-۱۳)، ۵شنبه ۹۴/۱۲/۲۰ (۱۵-۱۹)،جمعه ۹۴/۱۲/۲۱ (۹-۱۳)


کاربرد TRIZو تکنیکهای مهندسی خلاقیت در سازمانهای ایرانی (همراه با معرفی نرم افزار Innovation Suite)

TRIZ تکنیکی پر کاربرد برای مهندسان است که نوآوری و اختراع را نظام ­مند کرده است. آشنایی با این تکنیک، دانش، مهارت و بینش را افزایش می دهد و بیان میکند همیشه تناقض و گیرکردن بین دو چیز که باهم جور در نمی­آید، مشکل­ ساز نیست، بلکه «مساله­»ای است که اتفاقاً باعث خیلی از نوآوریها و اختراعات ارزشمند بشری شده است.”ماتریس تناقضات” شابلونی انعطاف پذیر است که می­گوید چگونه می­توان قدم جای پای بزرگترین مخترعین و خلاقترین افراد بشری در زمینه ­های مختلف گذاشت(مسایل مهندسی و تناقضات فنی، مدیریتی، رفتار سازمانی و …). بوسیله TRIZ ابزارهایی برای ابتکار زدن نظام­ مند، سریع و مطمئن ایجاد خواهد گشت. در این دوره موارد کمتر شناخته­ شده­ ای چون “ماتریس تناقضات مدیریتی” و کاربرد TRIZ در تبلیغات و بازاریابی در این کارگاه به بحث و کار گروهی گذاشته خواهد شد.

دراین کارگاه، ماتریس تناقضات فنی و نیز ماتریس جدید تناقضات مدیریتی در قالب فایل Excel تقدیم شرکت­ کنندگان خواهد شد.

مدت زمان دوره: ۸ ساعت/ هزینه دوره: ۱۲۸٫۰۰۰ تومان (تا ۳۰% تخفیفات ویژه- کلیک نمایید)

مدرس دوره: دکتر مهدی کنعانی/ تاریخ برگزاری دوره: جمعه ۹۴/۱۲/۲۱ (۸-۱۶)


مدیریت ارتباط با مشتری و رفتارسنجی مشتریان با رویکردهای داده‌کاوی (آموزش Clementine)

با رشد چشمگیر سیستمهای اطلاعاتی در سامانه‌های فروش و جمع‌اوری داده‌های عملکردی مشتریان نیاز به ابزارهای مناسب جهت تحلیل داده‌های مشتریان و رفتارسنجی آنان جهت ارتباط موثر با مشتریان دوچندان شده است. داده‌کاوی (Data Mining) ابزار کاوش در داده‌های زیاد به دنبال کشف دانش از آنها است. در دروه حاضر، ضمن مروری بر مبانی ارتباط با مشتری، در مورد پایگاه‌های اطلاعاتی مشتریان بحث خواهد شد. متدولوژی CRISP (یکی از روشهای داده‌کاوی) تشریح می‌شود و در مورد آماده سازی داده ها و آموزش فرامین اصلی نرم افزار SQL بحث خواهد شد. مبانی تکنیکهای مختلف داده‌کاوی مانند بخش‌بندی مشتریان، پیش‌بینی خرید و قواعد انجمنی و … آموزش داده خواهد شد و در قالب یک مطالعه موردی، نرم افزار Clementine (نرم افزار داده‌کاوی) و تکنیکهای ارائه شده آموزش داده می‌شود.

مدت زمان دوره: ۲۴ ساعت/ هزینه دوره: ۳۲۸٫۰۰۰ تومان (تا ۳۰% تخفیفات ویژه- کلیک نمایید)

مدرس دوره: دکتر وحید برادران/ تاریخ برگزاری دوره: ۵شنبه ۹۴/۱۲/۱۳ (۱۲-۲۰)،جمعه ۹۴/۱۲/۱۴ (۸-۱۲)، ۵شنبه ۹۴/۱۲/۲۰ (۱۲-۲۰)،جمعه ۹۴/۱۲/۲۱ (۸-۱۲)


جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص دوره های فوق اینجا کلیک نمایید.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در دوره های فوق از طریق زیر اقدام نمایند:

دوره های مرتبط و پیش رو: (جهت اطلاعات بیشتر روی عناوین دوره ها کلیک نمائید.)

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن ۸۶۷۴۱-۰۲۱ (موسسه پژوهش) تماس حاصل فرمایید.

بحث و گفتگو در مورد این مطلب