بازگشایی کد جدیدکنترل کیفیت آماری دکتر ایوزیان – ترم پاییز

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند با توجه به استقبال گسترده شما عزیزان از ثبت نام در درس کنترل کیفیت آماری دکتر ایوزیان در ترم پاییز و با توجه به اینکه برگزاری کلاس های کیفیت فقط در ترم پاییز صورت می گیرد کد A این درس تکمیل ظرفیت نهایی شده و کد C درس کیفیت بازگشایی شده است.تا علاقمندان و داوطلبین گرامی بتوانند با توجه به زمان باقیمانده و طرح های تخفیفی موجود در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در دروس مورد نظر اقدام نمایند. با توجه به محدود بودن ظرفیت کدها خواهشمند است با استفاده از حداکثر تخفیف زمانی ثبت نام و کد مورد نظر خود را انتخاب فرمایید.بدیهی است اولویت شرکت در کلاس با دانشجویانی است که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند. تخفیف این هفته ۱۴ درصد )

قابل ذکر است دانشجویانی که تعیین کد دروس خود را انجام نداده اند با توجه به در حال تکمیل ظرفیت بودن دروس دوره تابستان با شماره ۰۲۱۸۶۷۴۱ تماس گرفته و کدهای انتخابی خود را اعلام نمایند.


تعداد ساعت

روز و ساعت برگزاری

نام استاد

کد

نام درس

۳۶ ساعت

 

پنج شنبه ۱۱:۳۰ الی ۱۴:۳۰

دکتر ایوزیان

A

کنترل کیفیت

پنج شنبه ۱۱:۳۰ الی ۱۴:۳۰

دکتر امیری

B

پنج شنبه ۸ الی ۱۱ دکتر ایوزیان C
    • شروع دوره : مهرماه
    • کلاسها ممکن است بنا به ظرفیت در محل موسسه یا جایی دیگر برگزار شود.
    • شایان ذکر است شرایط پرداخت به صورت اقساطی (بدون بهره) امکان پذیر می باشد.
    • برقراری ارتباط با مدیران و ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات از طریق : iedepcrm@gmail.com


سایر لینکهای مفید :

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

استخدام مهندس صنایع 14 اردیبهشت 94 (35 مورد)

د مه 4 , 2015
کارفرمایان محترم می توانندآگهی های استخدام خود در زمینه های مرتبط با مهندسی صنایع را به صورت رایگان برای درج در این فهرست به آدرس iedepcrm@gmail.com  ارسال نمایند. ۱ – به مهندس صنایع آشنا به کنترل پروژه نیازمندیم . cv6787@gmail.com جهت دریافت ۳۴ مورد بعدی آگهی های استخدام مهندس صنایع مورخ […]