شروع ثبت نام کلاس های ترم بهار ویژه ی کنکور ۹۰

2

کلاس‌های ویژه‌ی آمار (ایوزیان) و تحقیق در عملیات(استاد زاهدی سرشت) و کلاس ویژه ی ریاضی (استاد آقاسی)  در بهار ۸۹ برای کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۰ برگزار خواهد شد. آمار به مدت ۱۱۰ ساعت روز های پنجشنبه و جمعه ساعت ۸ تا ۱۳ و کلاس تحقیق به مدت ۷۲ ساعت روز های پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۳ تا ۱۷ خواهد بود. همچنین کلاس ریاضی به مدت ۶۵ ساعت و در روزهای یکشنبه از ساعت ۱۴ تا ۲۰٫۳۰ برگزار خواهد شد. طبق هماهنگی موسسه شروع کلاس ها از تاریخ ۲ اردیبهشت ماه است و ثبت نام تا پیش از شروع کلاس ها ادامه خواهد داشت.  

برای اطلاعات بیش تر با شماره ۸۸۹۱۳۷۶۷ تماس بگیرید یا به ساختمان پاسارگاد واقع در بالای میدان ولیعصر، کوچه ناصر پلاک ۲۳ مراجعه کنید.

بروز شده:

 دوستانی که نمی توانند در کلاس های پنجشنبه و جمعه شرکت کنند، در تماس با شماره ی فوق این موضوع را ذکر کنند و اسامی خود را به عنوان رزرو ثبت کنند تا در صورت به حد نصاب رسیدن یک کلاس دیگر در روزهای میانی هفته برای آنها تشکیل شود.

بروز شده:

طبق اعلام موسسه با توجه به درخواست دوستان دانشجو کد جدیدی برای درس آمار ترم بهار باز شده است. این کد کلاس در روزهای دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ برگزار می شود. همچنین ساعت کد درس تحقیق در عملیات نیز با توجه به درخواست دانشجویان به دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۹٫۳۰ تا ۱۳٫۳۰ تغییر کرده است.

ایوزیان

2 دیدگاه برای “شروع ثبت نام کلاس های ترم بهار ویژه ی کنکور ۹۰

  1. سلام استاد…
    برای من و یکی از دوستانم دوشنبه سه شنبه بهترین ساعته… چون از شهرستان میآیم
    با تشکر

  2. شما اگر می توانید کلاس دوشنبه و سه شنبه آمار و تحقیق را ثبت نام کنید. اینطور فقط ۲ روز برای کلاس وقت خواهید گذاشت. در صورتیکه می خواهید آمار پنجشنبه و جمعه را ثبت نام کنید با موسسه تماس بگیرید و برای کد تحقیق پنجشنبه و جمعه رزرو کنید؛ تا اگر رزرو ها به حد نصاب رسید برای این روزها هم کلاس تحقیق تشکیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

مهم: راه اندازی انجمن سایت، با ایده های خودتان انجمن را بسازید

س مارس 16 , 2010
همزمان با پایان یافتن سال ۸۸ و با عنایت به نیاز دانشجویان و ایجاد محفلی برای هم اندیشی و تبادل نظر دانشجویان صنایع سراسر کشور و پاسخگویی به نیازهای اساسی آنها، بر آن شدیم تا انجمن سایت(Forum) را راه‌اندازی کنیم. به همین منظور در حال حاضر این زیربخش‌ها برای انجمن در […]