دوره فنون مهندسی فروش و بازاریابی/دکتر علوی/از جمعه۱۷ مهر

دوره فنون کاربردی مهندسی فروش و بازاریابی

سبقت میزان عرضه بر مقدار تقاضا، پیشرفت روز افزون تکنولوژی، تنوع پذیری سلایق و علایق و لازمه تطبیق آن بر ارائه خدمات، رابطه مستقیم بازار با مناسبات سیاسی، تعاملات اجتماعی و روابط حاکم بر جریانات اقتصادی و عامل های خرد و کلان دیگر، این ضرورت را ایجاد کرده تا به منظور کسب موفقیت و سرمایه‌گذاری ایمن، پر سود و زود بازده به مقوله “فروش” با دید “مهندسی” نگریسته شود. امروزه، برخوردی سنتی با فروش در فعالیت‌های تجاری، به معنای از دست دادن فرصت های بازار رقابتی است که تبعات ناخوشایند آن قابل جبران نخواهد بود.

در این راستا موسسه توسعه با همکاری دپارتمان تخصصی مهندسی صنایع اقدام به برگزاری دوره تخصصی مهندسی فروش و بازاریابی نموده است.

  1. مدت زمان دوره: ۱۶ ساعت
  2. تاریخ های برگزاری: جمعه ها ۱۷، ۲۴ مهر و ۱، ۸ آبان ساعت ۱۴ تا ۱۸
  3. هزینه دوره: ۲۹۸٫۰۰۰ تومان (تا ۳۰% تخفیفات ویژه)
  4. مدرس دوره: دکتر یحیی علوی
    • دکترای مدیریت از دانشگاه فلوریدا امریکا
    • عضو سخنرانان حرفه ای انگلستان
    • مدیر ارشد شرکت یاهو در بخش بازاریابی و فروش در خاورمیانه و افریقا
    • مشاور فروش شرکت های بزرگ بین المللی و ملی مانند: loreal, peugeot, samsung, Johnson,Twinings,Dessini.اشی مشی، گلستان، مپنا، ایران خودرو، هایپراستار و …

گزیده ای از محتویات دوره:

  1. اصول بازاریابی و فروش
  2. هدف گذاری سالیانه و دوره ای فروش
  3. ایجاد و سازماندهی تیم فروش و شبکه پخش و توزیع
  4. مدیریت ارتباط با مشتریان
  5. روشهای مذاکره با شخصیت های متفاوت و ارتباط با مشتری (CRM)
  6. وفادار سازی مشتریان و رضایتمندی مشتریان
  7. ابزار های تشویقی افزایش فروش
  8. فـــروش مســتقیم
  9. آنالیز بازارواستراتژی های رشد فروش و افزایش سهم بازار
  10. شروع،ارزیابی مشتری و خاتمه فروش
  11. Body Language و NLP در فروش
  12. شناخت مصرف کننده و برطرف کردن نیاز های وی
  13. روش های مناسب تبلیغات و برند سازی

 مهندس فروش با تجزیه و تحلیل روندهای فروش در گذشته، تجزیه و تحلیل عملیات و اقدامات رقبا، بررسی عملکرد و رفتار فروشندگان متناسب با فروشندگان حرفه ای عصر رقابتی، ارتباط مستمر با واحد تحقیقات بازاریابی جهت اطلاع از ارزیابی رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شرکت و عملکرد فروشندگان و …، همچنین تماس با مشتریان و مشاهده رفتار انها در ارتباط با شرکت، به تجزیه و تحلیل روندهای فروش آینده شرکت پرداخته و راهکارهای سازنده برمبنای تکنیک های علمی ارائه می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص دوره فروش اینجا کلیک فرمایید.

علاقمندان می توانید جهت ثبت نام در دوره های فوق از طریق اینجا کلیک نمایید

دوره های مرتبط و پیش رو: (جهت اطلاعات بیشتر روی عناوین دوره ها کلیک نمائید.)

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن ۸۶۷۴۱-۰۲۱ (موسسه پژوهش) تماس حاصل فرمائید یا به سایت Tihe.ac.ir مراجعه فرمائید.

دوره های تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

تکمیل ظرفیت کد A آمار و تحقیق پاییز و بازگشایی کد جدید

چ سپتامبر 30 , 2015
بدینوسیله به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند با توجه به استقبال گسترده شما عزیزان و طرح های تخفیفی فوق العاده موسسه پژوهش برای ثبت نام در دروس مختلف، کد A درس آمار و احتمال دکتر ایوزیان و کد A درس تحقیق در عملیات دکتر زاهدی سرشت تکمیل ظرفیت شده است. به همین […]