دوره اصول و فنون مذاکره و بازارسازی درنمایشگاه ها /جمعه ۱ اسفند

اصول و فنون مذاکره و بازارسازی در نمایشگاه ها

این دوره جهت آشنایی مخاطبین با دلایل حضور در نمایشگاه ها و افزایش اثربخشی حضور در نمایشگاه ها به منظور کاهش هزینه های مازاد شرکت ها و افزایش کارایی این ابزار روابط عمومی طراحی شده است.

ازجمله اهداف این دوره:

  • شیوه های مذاکرات حرفه ای و برخورد با مشتریان درنمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی
  • راهکارهای بازاریابی اثربخش در نمایشگاه ها
  • بازاریابی و بازارسازی در نمایشگاه ها
مدت زمان دوره ۸ ساعت
هزینه دوره ۱۴۸٫۰۰۰ تومان (تا ۳۰% تخفیفات ویژه– کلیک نمایید)
مدرس دوره مهندس علی خویه (رزومه مدرس)
تاریخ برگزاری دوره جمعه ۱ اسفند (۹-۱۷)

گزیده ای از محتویات دوره:(جهت کسب اطلاعات دقیق تر سرفصل های دوره کلیک نمایید)

  • تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره و ارکان آن
  • علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره
  • تاکتیک‌های مذاکره و شناخت مذاکره کنندگان
  • بازگشودن طرف مذاکره و شیوه های برخورد در مذاکرات سخت
  • روشهای مختلف مذاکره و چانه زنی در نمایشگاه ها
  • عناصر اصلی مذاکره در نمایشگاه ها و غرفه های نمایشگاهی
  • تکنیک های جذب مشتریان بیشتردر نمایشگاه ها وغرفه های نمایشگاهی
  • انواع مشتریان و شیوه های برخورد و جلب رضایت آنها در نمایشگاه ها و و تکنیکهای ایجاد وفاداری در آنها
  • تکنیک های برخورد با مشتریان در نمایشگاه ها
  • تکنیک های حضور اثربخش در نمایشگاه ها
  • اصول و فنون حضور اثربخش وحرفه ای در نمایشگاه ها
  • تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت
  • روشهای رضایت سنجی مشتریان
  • چگونگی فروش خدمات بیشتری به یک مشتری

جهت انجام ثبت نام کلیک نمایید

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۸۶۷۴۱-۰۲۱  (موسسه پژوهش) تماس حاصل نمایید

دوره های تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

برنامه کلاسهای درس و تست تابستان 94

ی ژانویه 11 , 2015
به اطلاع داوطلبین گرامی کنکور کارشناسی ارشد بهمن ۹۴ می رساند برنامه کلاسهای درس و تست تابستان ۹۴ به شرح زیر اعلام گردیده است؛ داوطلبین گرامی می توانند پس از ثبت نام در دروس مورد نظر با توجه به برنامه اعلام شده تعیین کد نمایند.نظر به محدود بودن ظرفیت کدهای […]