دوره آموزش جامع مدیریت محصول

سرفصل های دوره:

  • مدیر محصول کیست و مدیریت محصول چیست؟
  • تحلیل کسب و کار
  • بیزنس مدل؛راستی آزمایی بیزنس مدل؛ تحقیقات بازار؛استراتژی محصول؛
  • توسعه محصول؛ اجایل؛طراحی تجربه ی کاربری ux؛ محصول جدید
  • بیزنس پلن(استراتژی ورود به بازار،برنامه انتشار محصول،برنامه بازاریابی)
  • رشد محصول
  • دایره طلایی سینک؛ شناسایی رفتار مشتری؛ CRO
  • هدف گذاری OKR

مدرس دوره: مهندس آیدین کاظمی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره کلیک نمایید.

زهرا حاجی جعفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

دوره ی آنلاین 80 ساعت آموزشی هوش تجاری

چ آگوست 26 , 2020
آموزش شاخص های کلیدی عملکرد آموزش Microsoft SQL Server طراحی هوش تجاری در SQL Server طراحی هوش تجاری در Power BI هوش تجاری در حال حاضر یکی از پرکاربردترین مفاهیم در دنیای کسب و کارهای ایرانی و خارجی است. متخصصین هوش تجاری با استفاده از ابزارها و تحلیل‌ها روی داده‌های […]
دوره ی آنلاین هوش تجاری