اعلام نتایج کنکور ارشد و انتشار دفترچه انتخاب رشته: ۳ خرداد ۹۱

2

کارنامه اولیه و نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در کنکور کارشناسی ارشد ۹۱ در روز سوم خردادماه بر روی سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  منتشر می شود.

همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است از روز چهارشنبه ۳ خرداد ماه ۹۱ در سایت اینترنتی سازمان قابل دسترس خواهد بود.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی می توانند حداکثر ۱۰۰ کدرشته محل مورد نظر خود را از میان کد رشته‌های امتحانی مجاز انتخاب و به ترتیب اولویت علاقه مرتب کنند و در فرم پیش نویس درج کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۱ می توانند در محدوده زمانی ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۴ خرداد تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۹ خرداد نسبت به انتخاب رشته به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

کنکور سراسری کارشناسی ارشد ۹۱ در روزهای ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه ۹۰ با رقابت بیش از ۹۳۰ هزار شرکت کننده برگزار شد و داوطلبان در ۱۳۷ رشته با هم به رقابت پرداختند و نتایج نهایی در شهریورماه ۹۱ اعلام می شود.

ایوزیان

2 دیدگاه برای “اعلام نتایج کنکور ارشد و انتشار دفترچه انتخاب رشته: ۳ خرداد ۹۱

  1. سلام بر استاد محبوب مهندسان صنایع
    خسته نباشید
    استاد یه سوالی دارم جواب شما خیلی برام مهمه به همین خاطر از شما خواهش میکنم که پاسخ دهید اینکه استاد من مطئنم که اگه زبان و تحقیق برا کنکور ارشد نخونم می تونم ایشالا امارو تخصصی رو ۷۰ بزنم چون اماروتخصصی هارو خیلی قویم ولیکن در عوض زبان و تحقیقم در حد صفره حالا استاد میخام ببینم نظر شما چیه ؟
    خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ممنونم

    1. سلام
      خوب یعنی میخواهید زبان و تحقیق رو نخونید؟؟
      بدون تحقیق احتمال قبولیتون کمه. شما که این همه وقت دارید و فقط دوتا درس ضعیف هستید
      خوب این دو تا رو هم بخونید تا یه رتبه عالی بیارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

همایش یزد: یکشنبه 31 اردیبهشت

ج مه 18 , 2012
سلام در ادامه همایش های رایگان هدایت تحصیلی و مشاوره برای کنکور کارشناسی ارشد صنایع، ان شا الله یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در یزد در خدمت دوستان خواهم بود. زمان: یکشنبه ساعت ۱۷ دانشگاه یزد، سالن منتظر قائم