برای استفاده از تخفیف ۲۴٫۵% طرح اوسین بولت فقط تا انتهای این هفته فرصت دارید

اطلاعیه دپارتمان صنایع پژوهش:

به اطلاع داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع سال آینده (کنکور ۹۴) می رساند،برای استفاده از تخفیف ۲۴٫۵ درصدی طرح اوسین بولت برای کلاس‌ها و آزمون‌های سال بعد فقط تا انتهای این هفته (۸ آذر) فرصت دارید.

این تخفیف به صورت زمانی است و هر هفته نیم درصد از آن کاسته می‌شود، بدیهی ست شما با ثبت نام زودتر از تخفیف بالاتری بهره مند می‌شوید، همچنین علاوه بر تخفیف زمانی امکان پرداخت طی اقساط برای متقاضیان ممکن می‌باشد.

اطلاعات بیش تر در مورد طرح اوسین بولت

شما با ثبت نام کلاس‌های مورد نظر خود می‌توانید بعد از کسب تخفیف زمانی، قبل از هر ترم مشخص کنید کدام کلاس را می‌خواهید در چه ترمی شرکت نمایید.

ترم زمستان: شروع بهمن ۹۲/ترم بهار: شروع اردیبهشت ۹۲/ ترم تابستان: شروع تیر ۹۲/ ترم پاییز: شروع مهر ۹۲

اگر برای تصمیم‌گیری نیاز به راهنمایی دارید، می‌توایند در جلسات مشاوره‌ای دکتر ایوزیان (مشاوره گروهی) و مهندس هورشاد (مشاوره فردی و گروهی) استفاده کنید.

برای رزرو شرکت در این جلسات به این لینک مراجعه فرمایید

همچنین برای رزرو شرکت در جلسات مشاوره‌ی فردی می‌توانید با موسسه تماس بگیرید، لازم به ذکر است کلیه این خدمات رایگان می‌باشد.

همچنین شاید خواندن تجربیات رتبه‌های برتر نیز برای شما سودمند باشد، برای مطالعه مصاحبه با رتبه‌های برتر سال‌های اخیر کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع و سیستم به این لینک مراجعه فرمایید.

اطلاعات بیش تر و ثبت نام،

موسسه آموزش عالی آزاد پژوهش

میدان ولی عصر، کوچه مینو، پلاک ۱۳۲، ساختمان پژوهش، ۰۲۱۸۶۷۴۱

برای ثبت نام غیر حضوری از این لینک استفاده کنید

ایوزیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست بعدی

استخدام مهندس صنایع 6 آذر 92

چ نوامبر 27 , 2013
کارفرمایان محترم می توانندآگهی های استخدام خود در زمینه های مرتبط با مهندسی صنایع را به صورت رایگان برای درج در این فهرست به آدرسjobs@iedep.comارسال نمایند. آگهی ویژه: گروه مهندسین مشاور رسا دعوت به همکاری می نماید ü      کارشناس یا کارشناس ارشد صنایع (ساکن تهران) ü      ارزیاب یا سرارزیاب مدل […]