دوره آموزش جامع مدیریت محصول

سرفصل های دوره:

  • مدیر محصول کیست و مدیریت محصول چیست؟
  • تحلیل کسب و کار
  • بیزنس مدل؛راستی آزمایی بیزنس مدل؛ تحقیقات بازار؛استراتژی محصول؛
  • توسعه محصول؛ اجایل؛طراحی تجربه ی کاربری ux؛ محصول جدید
  • بیزنس پلن(استراتژی ورود به بازار،برنامه انتشار محصول،برنامه بازاریابی)
  • رشد محصول
  • دایره طلایی سینک؛ شناسایی رفتار مشتری؛ CRO
  • هدف گذاری OKR

مدرس دوره: مهندس آیدین کاظمی

زهرا حاجی جعفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دوره ی آنلاین 80 ساعت آموزشی هوش تجاری

چ آگوست 26 , 2020
آموزش شاخص های کلیدی عملکرد آموزش Microsoft SQL Server طراحی هوش تجاری در SQL Server طراحی هوش تجاری در Power BI
دوره ی آنلاین هوش تجاری